[Javalist] WildFly több root webapp

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2014. Jún. 25., Sze, 10:38:39 CEST

"Esetleg nem ad rá kérést, ha a node válaszol, csak az alkalmazás nem?"

public static final NODE = ?
public static final APP = ?

Az nginx - es egyebkent az apache is - gepnevet meg portot lat. Az
nginx-nel ha jol tudom, meg lehet adni per node a timeout ertekeket,
ha addig nem jon meg a response, akkor a masik node-dal probalkozik,
es elvben ki is ejti az adott node-t egy idore. De egeszen reszletes
doksija van az nginx-nek erdemes utanaolvasni.

A haproxy/keepalived azert jo megoldas, ha extrem fontos a magas
rendelkezesre allas, mert az (a keepalived) kepes akar az egyik gep
IP-jet kompleten atrakni a masikra, igy kvazi tokeletesen kiejtve a
problemas node-t a forgalombol, illetve a haproxy eleg sok szempont
alapjan kepes balancolni a node-ok kozt, akar meg a kliens IP alapjan
is...

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621