[Javalist] WildFly több root webapp

auth.gabor at javaforum.hu auth.gabor at javaforum.hu
2014. Jún. 25., Sze, 10:55:11 CEST

> "Esetleg nem ad rá kérést, ha a node válaszol, csak az alkalmazás nem?"

Egyszerű: az alkalmazásszerver él, de egy alkalmazás nem. Két node esetén
mi lesz a minta?
* 200-200-200-200 - egy node válaszol, ahol él az alkalmazás
* 200-503-200-503 - két node válaszol és felváltva hibát kap a felhasználó?

> [...]
> ha addig nem jon meg a response, akkor a masik node-dal probalkozik,
> es elvben ki is ejti az adott node-t egy idore. De egeszen reszletes
> doksija van az nginx-nek erdemes utanaolvasni.
>
> A haproxy/keepalived azert jo megoldas, ha extrem fontos a magas
> rendelkezesre allas, mert az (a keepalived) kepes akar az egyik gep
> IP-jet kompleten atrakni a masikra, igy kvazi tokeletesen kiejtve a
> problemas node-t a forgalombol, illetve a haproxy eleg sok szempont
> alapjan kepes balancolni a node-ok kozt, akar meg a kliens IP alapjan

Ok... akkor ez a legjobb megoldás, nem kell mod_cluster WildFly elé.
Esetleg majd egyszer írd meg a Red Hat-nak is, hogy tévúton járnak.