[Javalist] Netbeans + GIT

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2014. Már. 5., Sze, 15:50:35 CET

Sziasztok !

Nem akarom elkiabálni a dolgot de lehet hogy ezen a beállításon múlik a
dolog:

git config --global core.autocrlf false

Ugyanis kicsit kavarodtak a projektjeinkben a dolgok, az összes java
forrásunk Unix-os fájlvéget használ, a javascriptet meg be lettek húzva a
netbeans alá

DOS-os fájlvéggel, és nálam AUTOCRLF = TRUE volt, kollégámnál AUTOCRLF  =
FALSE

 A Netbeans diff meg ráadásul képtelen a merge-nél és bármi másnál a
különbségeket megmutatni hiszen hogy szinezi be a fájlvég jelek

különbözőségét ? :))

Joe