[Javalist] Netbeans + GIT

Richard O. Legendi richard.legendi at gmail.com
2014. Már. 5., Sze, 16:34:25 CET

Ha jól tudom egyébként a NB Git klinese alatt is JGit fut, amit az
EGites srácok kalapálnak. Király cucc (tényleg!), csak nekem pl. volt,
hogy teljesen szétbarmolta Githubos repómat, emiatt visszaálltam a
majdnem-konzolos megoldásra.

Azért mondom, hogy majdnem konzol, mert nagyjából a /git gui/ ill.
/gitk///gitweb/ az esetek 80%-ban elég, ha ott nem megy valami, akkor
konzolhuszárkodok csak. Meg hát ha legacy SVN repóval dolgozom, mert
olyan gombok nincsenek a fapad kliensen.

Amúgy a SmartGit/Git Extensions állítólag elég használható.

Ricsi