[Javalist] Glassfish + Eclipse + M2E + Glassfish plugin + WTP

Auth Gábor auth.gabor at javaforum.hu
2014. Már. 10., H, 20:48:10 CET

Hi,

István Viczián a következőt írta ekkor: 2014. március 10.
20:37:20
> A Jetty-vel az a bajom, hogy a projekt tele van EJB-kkel, ahhoz
meg
> kicsit reszelni kell, hogy bemenjenek Jetty-be.

Tudom, hogy nem fog segíteni, de Netbeans és Glassfish
egészen jól együtt tud működni, nekem gond nélkül ment a hot
deploy, egy Ctrl-s után már ott is volt a módosított projekt a
fejlesztői környezet melletti Glassfish-ben.

Bye,
Auth Gábor
http://www.javaforum.hu/web/10/authgabor