[Javalist] Glassfish + Eclipse + M2E + Glassfish plugin + WTP

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2014. Már. 10., H, 22:21:00 CET

Hi,

Tudom, én is azt használom, és nem hittem el, hogy a mindenki által
fikázott NetBeans-ben egy klikkre megy minden, míg Eclipse
környezetben képtelen voltam összelőni.
Nem értem, hogy hol a gyenge pont. Ha Eclipse-el dolgozom, akkor nem
dolgozhatok Maven-nel? Vagy ha Eclipse-szel dolgozom, nem dolgozhatok
Glassfish-el? Vagy csak a kettő üti egymást?
A net is tele van NetBeans tutorial-okkal ebben a kombinációban,
Eclipse-ből meg semmi használható vagy up-to-date.
--
Viczián István