[Javalist] Jenkins: SVN: XML: Premature end of file

Gábor Lipták gabor.liptak at gmail.com
2014. Okt. 27., H, 23:01:02 CET

Az ant tempfile simán a java.io.File.createTempFile-t használja. Lásd:
http://grepcode.com/file/repo1.maven.org/maven2/org.apache.ant/ant/1.8.4/org/apache/tools/ant/util/FileUtils.java#FileUtils.createTempFile%28java.lang.String%2Cjava.lang.String%2Cjava.io.File%2Cboolean%2Cboolean%29

A java.io.File.createTempFile pedig a securerandom miatt (
http://stackoverflow.com/a/4702630/337621) eléggé szál és több jvm
biztosnak tűnik nekem. Első ránézésre ez leginkább SVN kliens bugnak néz ki.

Talán megpróbálhatnád SVNKittel. Egészen jól barátkozik Antallal. Lásd:
http://svnkit.com/kb/user-guide-ant.html