[Javalist] Jenkins: SVN: XML: Premature end of file

György Gajdics ggtech65 at gmail.com
2014. Okt. 28., K, 12:18:24 CET

Elfelejtettem mondani egy talán fontos dolgot. A CI szerver meg minden
egyéb Windows-on (Windows Server 2008 R2 Standard) fut.

Viszont éjszaka újrafordult a 300+ modul.
Végül nem korlátoztam egy szálra végrehajtást, hanem kiegészítettem a temp
állományokat egy job specifikus prefix-szel (sajnos egyelőre csak egy
helyen):

<tempfile destdir="${env.TEMP}" property="temp.file"
*prefix="${env.BUILD_TAG}"* deleteonexit="true"/>

Az eredmény sajnos nem túl rózsás. A false pozitív hibák száma nem
csökkent, de néhány esetben áttevődött build script egy másik temp
állományt használó részére, valamint most rég nem látott egyéb hibát is
kaptam (ugyanott egyébként): "XML document structures must start and end
within the same entity."
Ebben az esetben az xml állomány csak részben jön létre, és így tényleg nem
tudja betölteni.

Olyan, mintha néhány (de azért elég sok) esetben az svn nem tudná kiírni a
standard outputra az információkat elég gyorsan. Aztán van amikor egy bit
sincs az állományban, van amikor megvan a fele. Az svn az ant exec
task-jával van indítva (nincs parallel végrehajtás scripten belül).

            <exec executable="${svn.svn}"
                  failonerror="true"
                  output="${temp.file}">
                <arg value="info"/>
                <arg value="--xml"/>
                <arg value="@{url}"/>
                <arg value="--username"/>
                <arg value="@{username}"/>
                <arg value="--password"/>
                <arg value="@{password}"/>
            </exec>

Ma még megpróbálom a prefix-et az összes temp-nél, aztán ha az sem segít,
akkor jön az svnkit.