[Javalist] .NET és Java ws-security

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2014. Sze. 3., Sze, 18:33:00 CEST

Sziasztok,

.NET webszolgáltatás és Java kliens között kell kapcsolatot teremtenem
a WS-Security használatával. Defaultban Kerberosra van állítva, de én
ezt nem nagyon szeretném, mivel Linuxon futó Java klienssel kicsinek
látom az esélyét, hogy működni tudna.

Milyen alternatívák vannak?
Van valakinek egy működő demója, vagy ismer-e valami jó kis tutorialt?

A neten található információtengerben még nem tudom, hogy hol kell elindulnom.

Valami ilyesmire gondolok:
- Mit kell beállítani a .NET oldalon a web.config-ban
- Hogyan tudom utána meghívni SoapUI-ból
- Hogyan tudom meghívni JAX-WS kliensből

Bármilyen infónak örülnék, hogy ne elölről kelljen felgöngyölítenem
ezt az egészet.

Köszönettel,

--
Viczián István