[Javalist] .NET és Java ws-security

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2014. Sze. 4., Cs, 11:00:31 CEST

$RANDOM valasz: elvben van GSSAPI tamogatas a JDK-ban, az
org.ietf.jgss csomagban, en megneznem, hatha osszejon a dolog, es nem
kell a .NET oldalat piszkalni. Peldakod:
https://my.vertica.com/docs/4.1/HTML/Master/11544.htm vonatkozo
javadocs: http://docs.oracle.com/javase/7/docs/api/org/ietf/jgss/package-summary.html

A Kerberos egyebkent egy egeszen biztonsagos megoldas, ha van ra mod
es lehetoseg, en megtartanam.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621