[Javalist] Web framework

Tamás Fitos tamas.fitos at gmail.com
2015. Aug. 22., Szo, 20:42:01 CEST

Sziasztok!

Példák két berlini startup-ból (amik már nem annyira kicsik - 20-30 millió
euró befektetéssel, legalább 50 alkalmazottal):

*1. Friendsurance* - https://www.friendsurance.de
Spring MVC + angular.js (typescript-tel), és az admin felületeken JSF
(legacy okok miatt).

Az indexelendő landing page-ek szinte teljesen statikus html-esek, pár
oldal egy ruby-s cms rendszerből jön (szintén legacy).

*2. GoEuro* - https://www.goeuro.de
Spring MVC + Pebble template engine

A Pebble-re elsősorban azért esett a választás, mert a frontend-esek
korábban a Twig-et használták és ismerték, ami a Jinja-nak (a python-os
Django template nyelvének) a php-s portja és a Symfony template engine-je.
A Pebble a Jinja java-s portja. Nagyon tetszett, baromi rugalmas, mindent
meg tudtunk oldani vele.

Üdv:
Tamás