[Javalist] Web framework

Mester József mesterjoco at gmail.com
2015. Aug. 24., H, 13:27:00 CEST

Egyszer valamikor régen amikor a JSF szar volt (1.xxx) akkor jól
belement a legtöbb fejlesztő fejébe, hogy "az szar" és azóta meg nem
tájékozódtak meg különben is elkezdtek mást
használni aztán a JSF benne maradt a fejükben a "szar " kategóriában.

Mivel a többi framework nem abban az irányban indult mint a JSF ezért
aztán azokat a gyermek betegségeket sem kellett elszenvedniük és az
elejétől fogva jól használhatóak
voltak . Aztán a jót könnyű megszokni és sokan a régi jól bevált
framework mellett maradtak.
Pedig pl a Wicket is komoly fejlődésen és sok változáson ment keresztül.
Régen volt wicketes projektem most ránéztem, hogy mit tud a 7-es és az
államat keresgéltem mert bizony leesett...

Józsi