[Javalist] Web framework

boci boci.boci at gmail.com
2015. Aug. 26., Sze, 09:32:30 CEST

Sziasztok,

Istvan: kezdjuk az elejen, thymeleaf egy template nyelv. JSP nem az. Es bar
JSP-vel is eloallithatsz HTML/XML dokumentumot, mondjuk azt egy email
body-nak beadni elegge csunya megoldas lenne (ertsd email template). Ezen
felul  thymeleaf standard XHTML/HTML5 kodot general (ertsd parser szol ha
nem valid a html-ed), teljes spring integraciot ad stb... Valamint
IntelliJ-ben eleg popec a Thymeleaf integracio (
http://blog.jetbrains.com/idea/2014/09/intellij-idea-14-ships-advanced-coding-assistance-for-thymeleaf/
)

Tegyuk hozza (tudom az en hulyesegem) de engem eleve elborzaszt minden
generalt dolog (GWT, JSP) mivel az eredmenyben torteno hibakereses
eleve.... mondjuk ugy huzos tud lenni....
Es bar en inkabb a  [ Rich JS UI <- json -> server side (scalatra, spring
boot, stb)  ] fele hajlok, lehetnek esetek mikor static HTML kell es ebben
az esetben inkabb Thymeleaf (vagy freemarker) mint JSP.

b0c1

Skype: boci13, Hangout: boci.boci at gmail.com