[Javalist] Web framework

István Viczián viczian.istvan at gmail.com
2015. Aug. 25., K, 15:32:59 CEST

Sziasztok,

Muszáj beleszólnom, nem bírom ki, egyszerűen nem értem ezt a Thymeleaf
jelenséget. Ezt az oldalt nézem:
http://www.thymeleaf.org/doc/articles/thvsjsp.html
Semmi különbséget nem látok azon kívül, hogy kicsit más karaktereket
kell használni. Cserében nem megy az autocomplete, míg pl. JSP-ben még
a Spring controller-ben request scope-ba beletett attribútumokat is
autocomplete-elni tudja az expression language-ben.

--
Viczián István