[Javalist] Web framework

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2015. Aug. 25., K, 14:30:39 CEST

Ez tenyleg egy flame.war, de ez egyaltalan nem baj, majd jol kicsomagoljuk.

Nekem szemely szerint a Spring MVC + Thymeleaf a kedvencem, bar nagyon
fajlalom, hogy a Thymeleaf-hoz a mai napig nincs ertelmes autocomplete
megoldas, HTML5 doctype altalaban felejtos, marad az XHTML, mert azt
meg lehet etetni minden szerkesztovel XML-kent, es ott mar kezel
mindenki nevtereket. Az IDEA-nal mar benn van a bugreport/feature
request, de nem allok addig fellabon, amig elkeszul.

De amugy meg inkabb Ruby on Rails. :-)

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621