[Javalist] Web framework

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2015. Aug. 26., Sze, 10:14:19 CEST

Igen valahol itt az igazság, a sitebuilder-nek csak a html-hez kell
értenie.
Ugyanez van Wicket esetében, szinte minden ugyanaz, kivéve hogy a html
tagok tartalmazhatnak wicket:id attribútumokat. Ha oda-vissza adogatja a
fejlesztő és a sitebuilder egymás között a html-t, csak a speciális
attribútumokat kell békénhagynia (th:xxx vagy wicket:xxx)
Mi elkényeztetjük a suitebuilder-eket.

Nekem a JSP-ben az tűnik nagyon gánynak amikor egy <xxx attribútum="<c:out
value='... '>"/>, tehát ez a kacsacsőrözés és időzőjel(aposztróf) egymásba
ágyazások, meg ott az elején @taglib és társaik.
Ez persze ízlés dolga, de én akkor sem szeretem a grízes tésztát :)

Joe