[Javalist] encoding már megint

Tóth Zalán toth.zalan1987 at gmail.com
2015. Dec. 14., H, 15:19:30 CET

Ebben egyetértek, de a téma amúgy encoding, ide hoztam fel IntelliJ-t
(többi IDE-nél én is láttam már elcseszett kódolást, ami kb les*arta a
maven/gradle beállítást)
, a másik az 1000 féle kényelmi funkció, a beállítások lehetősége,
integrálódás mindennel, kódelemzés, debug lehetőségek tárháza... lambdát pl
megnézem más ide-ben hogy debuggol valaki. Eclipse-ben multimodul maven
project megjelenítése totál csőd. A kód és szerkezet kiegészítés meg felezi
a gépelési időt IJ alatt. A szokásos kódolás, beakadó editor stb is
kiesnek, holt egyszerű plugin rendszer, integrált framework támogatások....
csak hogy ne csak az legyen hogy benyögök valamit amiről nem írok semmit :)