[Javalist] encoding már megint

Zsombor gzsombor at gmail.com
2015. Dec. 14., H, 15:31:08 CET

Egy nem játék operációs rendszertől elvárnám, hogy a következőket tudja:
 - működjön a file törlés. Azaz, ne dobja vissza, hogy nincs jogom törölni
a filet, amikor éppen csak annyi történt, hogy még egy másik processz is
nyitva tartja. (Ilyenkor jön az, hogy be kell csukni az IDE-t, és
újraindítani a 20-30 perces buildet)
 - lehessen benne 256 karakternél hosszabb fájl útvonalakat használni.
 - legyen benne használható konzol, ami fileokat, parancsokat
autocomplete-l tabra, vagy ha át akarnám méretezni az ablakot, ne egy
eldugott menüpontban lehessen csak megadni, hogy hány karakter széles
képernyőt is szeretnék

Nem tudom miben fejlettebb a windows - jah, több játék van rá, jó - és hogy
miben elavult a linux, erről azért én is szívesen hallanék tényeket.

Üdv