[Javalist] XSD ellenorzes

coder at gmail.hu coder at gmail.hu
2015. Május. 19., K, 01:37:48 CEST

Szia!

Lehet, hogy én nézek el valamit, de nekem az a gyanúm,
hogy a maxOccurs attribútumot keresed...

http://www.w3schools.com/schema/schema_complex_indicators.asp

(sry 4
w3fools)

Üdv.:

Bence

On Mon, 18 May 2015 14:57:41 +0200,
zamek wrote:

> Sziasztok,
>
> Van egy feladatom, amelynek a config-ja
xml-ben van. Kellene hozza egy
> professzionális xsd, hogy
ellenőrizhessem.
> A java mar megvan, de vannak problémáim.
>
> 1.
Eclipse alatt csinálom és úgy tűnik, hogy az nem támogatja az 1.1-es

szabványt, igy nem tudok assert-et használni az xsd-ben.
> 2. Lehet
ellenőrizni, hogy egy node gyermekeinek száma egy másik node

attribútumában megadott max értéknél ne lehessen nagyobb?
> pl.
>
> 3.
Esetleg rá lehet bírni az eclipse-t (Luna) az 1.1-es szabvány

támogatására?
> 4. Van esetleg Linux alá alternatív xml editor, ami ezt
támogatja? Az
> xmlcopyeditort néztem, elvileg támogatja, de az
assert-re hibával megáll
> a hivatozott sornál több tíz sorral
később.

> Zoltan Zidarics programmer