[Javalist] XSD ellenorzes

zamek zamek at vili.pmmf.hu
2015. Május. 19., K, 07:55:44 CEST

hello,

On 05/19/2015 01:37 AM, coder at gmail.hu wrote:

> Szia!
>
> Lehet, hogy én nézek el valamit, de nekem az a gyanúm, hogy a
> maxOccurs attribútumot keresed...

Nem, mert a constants node configonként más! Csak egy helyen szeretném
megadni és a többi node-okban csak ellenőrizni szeretném.
Most egyébként maxOccurs-szal van, de máris becsúszott egy hiba. Az
xml-t freemarkerrel dolgozom tovább és most ott végzek ellenőrzéseket,
ami azért nem a legjobb megoldás.