[Javalist] Web framework

boci boci.boci at gmail.com
2015. Sze. 7., H, 14:55:21 CEST

Nem gepi kodban nyomom termeszetesen, de eleve nem vagyok hive a dinamikus
HTML generalasnak. Azonban ha mar ilyenre kell vetemednem akkor Thymeleaf
mert egyszeru, konnyu, es nem ad egy akkora blackboxot az egesz cucc kore
mint mondjuk GWT, valamint joval fejletebb mint a JSP (amugy GWT
debuggolashoz sok sikert (mikor a hiba a JS oldalon jon elo es a
rohadteletben nem talalod meg a kodban hogy hol tortent, es igen sajat
tapasztalat)

De megegyszer mondom, szep dolog ha egyedul butykolgetsz valamit, de amint
van egy site builder mindjart kicsit mas a leanyzo fekvese (pl sitebuilder
ad egy csini html/css/js lapot, hogy ebbe mehet a tartalom, hat megnezem
mire GWT-ben vagy JSP-ben megszulod), persze izlesek es pofonok, en ha
lehet nem barmolom szet a sitebuilder altal adott kodot. Admin feluletre
meg miert csinaljak HTML kimenetet? Ott a JSON, szepen tesztelheto, konnyen
ellenorizheto az eredmeny, frontend fejlesztes pedig mehet a backendtol
fuggetlenul (pl extjs, polymer, kendoui lehet valogatni miben)

Persze izlesek es pofonok, ez az en maganvelemenyem a dologrol

b0c1

Skype: boci13, Hangout: boci.boci at gmail.com