[Javalist] Web framework

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2015. Sze. 15., K, 14:12:55 CEST

En nem rajongok kulonosebben a JS-only feluletekert, marpedig az ExtJS
meg a KendoUI tipikusan ilyeneket gyartanak. Ertem, hogy ez a divat,
es nem erdekel. Mindegyik nepszeru bongeszonek a JS a szuk
keresztmetszete, attol tud belassulni, hasznalhatatlan lenni, ha csak
HTML alapu cuccok lennenek, minimalis AJAX-szal, annak ugy lenne
ertelme, de hogy meg a view-t is JS renderelje - bocs, de az no-go.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84