[Javalist] Web framework

boci boci.boci at gmail.com
2015. Sze. 15., K, 15:09:03 CEST

Kedves Gábor!
Viktor megfogta a lényeget. Értem én, hogy minden fejlődés elutasítandó.
Meg bezárkozunk a kis világunkba és ott elvagyunk. De azt állítani, hogy a
"divat" miatt használják, netto marhaság.
Mert például használhatják azért is mert így egy felület fejlesztési ideje
nem kicsit lecsokken. (bocs de egy szerkeszthető több controlor táblázat
ahol kliens oldalon kell mondjuk a mezők között összefügéseket állítani
amit menthet megnézem mennyi idő alatt írsz meg html-ben...)
Vagy mert például külön csapat csinálhatja a felületet és a backendet, így
a backend fejlesztők tehermentesítve lehetnek és nem kell felületi
csicsázással foglalkozniuk.
De lehetne az is,  hogy azért mert az integrációs tesztek külön tudnak
futni a backend és frontend arhitektúrára.

ps: megjegyzem en google polymer párti vagyok, lehet neked is teccene, mert
van benne HTML! :D
pps: nem a js a szűk keresztmetszet hanem a fejlesztő aki nem ismeri a
technológiákat és gányol. Mert mondjuk ha csinál valaki egy 10000 soros
gridet js-ből annak a készítése lassú lesz, mert a node készítés lassú,
viszont ha átküldi html-ben (IGEN HTML-ben!) és arra húzza rá a js
komponenst, máris megszünt a probléma... csak ugye ehhez ismerni kell a
komponensek renderelését, a keretrendszer adta lehetőségeket, ja hogy ahhoz
tanulni kell? aki nem akar keressen más szakmát..

b0c1

Skype: boci13, Hangout: boci.boci at gmail.com