[Javalist] Web framework

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2015. Sze. 16., Sze, 21:44:03 CEST

"Vagy mert például külön csapat csinálhatja a felületet és a
backendet, így a backend fejlesztők tehermentesítve lehetnek és nem
kell felületi csicsázással foglalkozniuk."

De erre szuletett a Thymeleaf is, nem?

Egyebkent felreertettel, vagy lehet en nem fogalmaztam erthetoen.
Jopofak ezek a JS-es cuccok, az ExtJS is meg a tobbi is, es tudom -
vagy legalabbis sejteni velem -, hogy vannak normalis fejlesztok, akik
ertelmes kodot irnak es epitenek fel. Csak az a problema, hogy en
amikkel talalkozom JS-es csodak, azok nagyon nem ilyenek, es a
legtobbszor vagy baromi lassuak, vagy egy ido utan ki kell loni a
bongeszot, mert hasznalhatatlanul lassu lesz toluk.

Maskepp fogalmazva: a bivaly egy eros allat, van sok jo dolog, amire
lehet hasznalni, en csak abban ketelkedem, hogy a hinto meg az eke ele
is feltetlenul bivalyt kell kotni, mikor utobbira boven eleg lehetne a
lo  is...

Es csak hogy tudd, en irtam eleg AJAX kodot (meg ha nem is vagyok
profi JS fejleszto), tudom, hogy mi hogyan megy a hatterben. Csak en
mindig felek, amikor megjelenik egy ilyen technologia, mint az ExtJS,
amit tulsagosan is konnyu rosszul fogni. Sokan nem ertik meg, hogy nem
attol lesznek ok kiraly JS fejlesztok, mert a lekuldott HTML egy darab
div elembol all.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621