[Javalist] Web framework

Tamás Viktor viktor.tamas at gmail.com
2015. Sze. 17., Cs, 09:40:21 CEST

Meteort használnak a környezetemben kisebb intranetes alkalmazásokhoz.
Úgy látom nagyon gyorsan lehet vele látványos eredményt elérni. Ha nő a
komplexitás és skálázni kell, abban még nem vagyok meggyőzve hogy jó.

A magukat JS fejlesztőknek tartók között valóban elég nagy a szórás és
ehhez képest a JS -mivel dinamikus prototípus alapú nyelv- túl engedékeny.
Túl könnyű benne túl nagy disznóságokat csinálni nyelvi szinten. Ezért
szerintem magasabb szinten kell a minőséget kontrollálni: tudásmegosztás,
kód review, tesztelés.