[Javalist] DOS BTrieve adat kinyerese

Freemail laja at freemail.hu
2016. Ápr. 26., K, 14:47:41 CEST

Hali!

> Ez akkor lehet, szvsz, ha sok a null az oszlopban illetve a
> mintavételezésnél null-ok alapján próbálna teszem azt dátumtípust
> azonosítani és nyilván nem fog menni neki, hiszen a btrieve nem tartalmaz
> idevágó információt (szemben a dbf-ekkel). Én azt sejtem, hogy ha 100%-ban
> kitöltött missing value nélküli (mintavételezett) állományra futtatod, ott
> jó kell legyen a mezőtípus-visszafejtés is. Van még egy hátrány, a
> mezőneveket ezzel a progival sem tudhatod megkapni nem? Csak olyanokat, hogy
> field001, field002...

Nem tudok válogatott adatokkal minta adatbázist csinálni, mert hogyan?
A teljes adatbázisra futtattam, és az első pár tábla amit megnéztem
90%-a unknown mezőkből állt. Még a szöveges mezőket sem ismeri fel
köszönhetően a 852-es kódlapnak :( A mezőnevek persze elvesznek :(
> Úgy kell elképzelni mint bármely rdbms-nél (oracle, greenplum, etc) az
> adatszótárat (ami szépen lekérdezhető)
> Nem elég hozzá a Magic runtime, kell a hardverkulcsos Magic Developer is
> (megfelelő verzióban).
> De akitől örököltétek a projektet, onnan kell tudjon jönni ilyesmi cucc is,
> hasonlóan a btrieve-hez, vagy xtrieve-hez.

Aki írta, az vagy 20 éve csinálta, aztán vagy már 10 éve összeveszett a
céggel és azóta elérhetetlen. Azt se tudni él-e még...
Régi Magic-et még csak szerzek (valami tört verziót), de nem tudom az
elég lesz-e. Nincs semmi forrásunk, csak egy re.ctl állomány... Hogy
ebben minden benne van-e, azt nem tudom. De majd megkeresek valami
MAGIC-est...

Laja