[Javalist] DOS BTrieve adat kinyerese

Molnár Miklós timortin at gmail.com
2016. Ápr. 26., K, 14:02:03 CEST

Hali,

>>>90%-ban unknown
Ez akkor lehet, szvsz, ha sok a null az oszlopban illetve a
mintavételezésnél null-ok alapján próbálna teszem azt dátumtípust
azonosítani és nyilván nem fog menni neki, hiszen a btrieve nem tartalmaz
idevágó információt (szemben a dbf-ekkel). Én azt sejtem, hogy ha 100%-ban
kitöltött missing value nélküli (mintavételezett) állományra futtatod, ott
jó kell legyen a mezőtípus-visszafejtés is. Van még egy hátrány, a
mezőneveket ezzel a progival sem tudhatod megkapni nem? Csak olyanokat, hogy
field001, field002...

Úgy kell elképzelni mint bármely rdbms-nél (oracle, greenplum, etc) az
adatszótárat (ami szépen lekérdezhető)
Nem elég hozzá a Magic runtime, kell a hardverkulcsos Magic Developer is
(megfelelő verzióban).
De akitől örököltétek a projektet, onnan kell tudjon jönni ilyesmi cucc is,
hasonlóan a btrieve-hez, vagy xtrieve-hez.
Én is távolról bottal piszkálgattam csak Magicet, minden idők egyik
legnagyobb szoftverhulladéka. ;)

MM