[Javalist] Connection clean

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2016. Ápr. 28., Cs, 09:47:41 CEST

> 1. Természetesen nem zárja le a rollback sem. Ha lezárná akkor az eredeti
> kérdést sem tettem volna fel ugyanis az én reményem az volt hogy tudok
> valami "connection javító" metódust hívni rögtön azután hogy kiveszek egy
> connection-t a pool-ból. DE nem tudok ilyet.
>
> És ahogy kivettem rögtön mondtam neki roolback()-et, setHoldability(0)-t de
> ezek nem javítják meg a dolgot, utána ha ResultSet-et akarok nem lehet.

Be kell valljam, hogy eleg szkeptikus voltam ezzel a hibaval
kapcsolatban. Nem hittem el hogy ha a ResultSet-ek nincsenek rendesen
lezarogatva, akkor elojon a hiba, de elo tudtam idezni en is (es kepes
voltam csak ezert felrakni a windowsomra Jdk-t, Oracle expresst,
Netbeans es Glassfish-t).

Persze amit Auth Gabor irt, az megmagyarazza, mert honnan tudna akar
az Oracle, akar a Glassfish, hogy a cursor-t mar sose fogom hasznalni?
De azert legalabb egy warning-ot mondhatna a statement leak-ekre, ha
azok stateless ejb-ben keletkeztek.

Udv,
Andras