[Javalist] Connection clean

József Keresztes xesj.hu at gmail.com
2016. Ápr. 28., Cs, 09:53:40 CEST

Sziasztok !

Örülök hogy a probléma másnál is előjön :) Sokat megtettél érte hogy
produkáld.
Az Oracle valóban nagyon érzékeny erre, más adatbáziskezelők esetleg nem
(Postgres biztos nem, ezt kipróbáltuk), de az is lehet hogy az adatbázis
jdbc driverén is múlhat a dolog...(Connection.close() metódus)

Azzal én sem értek egyet, hogy az adatbázis oldalán lehetne kezelni a
dolgot, az Oracle nem tudhatja hogy egy nyitott ResultSet-et (kurzort)
meddig is kellene életben tartani.

Joe