[Javalist] Connection clean

Suller Andras suller.andras at gmail.com
2016. Ápr. 28., Cs, 10:13:13 CEST

> Sziasztok !
>
> Örülök hogy a probléma másnál is előjön :) Sokat megtettél érte hogy
> produkáld.
> Az Oracle valóban nagyon érzékeny erre, más adatbáziskezelők esetleg nem
> (Postgres biztos nem, ezt kipróbáltuk), de az is lehet hogy az adatbázis
> jdbc driverén is múlhat a dolog...(Connection.close() metódus)

Windows-t csak azert nem kellett felraknom, mert par hete feltettem
egy W10-et h kiprobaljam az ubuntu integraciot :) Aztan persze
kiderult hogy ahhoz valami VIP statusz kell, mert meg beta...

A Connection.close() nem zarhatja le a kapcsolatot tenylegesen, mert
akkor ugye ertelmet vesztene a connection pool. Szoval nincs nagyon
mas megoldas, mint jol megirni az alkalmazast.

Java 7-ben lattam, hogy mar lehet ilyen formaban irni a try-t, es a
close meg lesz hivva automatikusan (en meg java 5 vagy 6 idejen
java-ztam):

  try (ResultSet rs = ...) {
    rs.next(); ...
  }