[Javalist] java socket multiple request

Zsombor gzsombor at gmail.com
2016. Jan. 19., K, 14:23:06 CET

Nyilván kérdés, hogy éppen milyen proxy-ról van szó: a kliensnél, vagy a
szerver előtt ül -e, és hogy hogyan van beállítva. Úgyhogy láttam olyan
transzparens proxy-t, amin átment POP3/POP3S/IMAP/IMAPS default portokon a
forgalom, különösebb problémázás nélkül - vagy volt hogy percenként
megszakadt :)

WebSocket-tel olyan problémák vannak, hogy:
 1, nem minden böngészőben megy
 2, ha a szerver előtti reverse proxyk nem mind engedik át / ssl-el együtt
 3, a WebSocket felett még általában egy újabb protokollt kell használni,
legyen az STOMP, vagy szimpla json objektumok küldözgetése ide oda, de
azért az messze nem egy kulcsra kész RPC vagy pub-sub rendszer
 4, java 9-ben lehet, hogy már lesz kliens oldali támogatás, de addig kell
keresni hozzá valami lib-et - stb

Ezek alapján írtam, hogy azért a WebSocket nem feltétlenül kánaán :)

Üdv
 Zsombor