[Javalist] java socket multiple request

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Jan. 19., K, 14:30:18 CET

Hi,

WebSocket-tel olyan problémák vannak, hogy:
>  1, nem minden böngészőben megy

Egyrészt szó nem volt böngészőről... másrészt a bináris socket se megy...

 2, ha a szerver előtti reverse proxyk nem mind engedik át / ssl-el együtt

A TCP socket se fog átmenni, UDP-t pláne nem.

 3, a WebSocket felett még általában egy újabb protokollt kell használni,
> legyen az STOMP, vagy szimpla json objektumok küldözgetése ide oda, de
> azért az messze nem egy kulcsra kész RPC vagy pub-sub rendszer

Miért, a bináris socket az kulcsra kész?

 4, java 9-ben lehet, hogy már lesz kliens oldali támogatás, de addig kell
> keresni hozzá valami lib-et - stb

Végtelen mennyiségű WebSocket kliens van.

Ezek alapján írtam, hogy azért a WebSocket nem feltétlenül kánaán :)

Mi van a mérleg másik oldalán? Nálad is a bináris socket? Vagy valami egyéb
elképzelés, ami o-o-t-b helyettesíti a bináris socket-et és átmegy
mindenféle proxy-n? Ez utóbbi esetben érdekel, hogy mi az az ultimate
weapon, amihez képest a WebSocket ennyire szar.

Bye,
Auth Gábor