[Javalist] java socket multiple request

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Jan. 20., Sze, 13:32:05 CET

Hi,

Miben tudod jobban szűrni, ellenőrizni?

Ugyanazokkal az eszközökkel, mint a HTTP-t, mert arról ugrik, szóval ott
vannak a HTTP fejlécek, a kikényszeríthető SSL, a certification-ök, a
timeout és minden más, amit a HTTP(S) alapból tud. Ha azt mondod, hogy
nincs eszközparkban különbség a HTTP(S) alapú protokoll és egy szimpla
bináris TCP socket között, akkor az egy rossz eszköz, nem képes ellátni a
feladatát.

> Nem ismerem a WebSocketet (nem használtam),

Na, ezért különösen jó, hogy hozzászóltok a WebSocket témájához, pedig nem
is használjátok aktívan... :D

Amire én tettem a megjegyzést: szépen becsomagolták HTTP jellegű
> forgalomba, hogy jobban át lehessen menni a tűzfalakon, holott ezt a
> funkcionalitást nemcsak HTTP jelleggel lehetett volna megoldani).

A tervezési cél nem az volt, hogy át tudjon menni a proxy szervereken...

Bye,
Auth Gábor