[Javalist] Apache leáll

Ekati Bt. ekati at kabelszat2002.hu
2016. Jan. 29., P, 18:07:32 CET

> Mi visz rá embereket arra, hogy Linux-on virtualizáljanak XP-t, amiben
> Apache-ot futtatnak? :)
Van az a pénz... :)
Meg van egyébként az oka de ezzel nem nagyon akartam terhelni a listát.

> Sehova semmit nem ír, hogy mi a baja?
Hát nem! Hogy a ...
Hosszabb intervallumban is átnéztem hátha a leállás előtt jóval történik
egy valami aminek nem kellene de semmi gyanús. Én a VirtualBox-ra
gyanakodom mert előtte is így ment (XP alatt) de akkor minden rendben
volt. Persze előbb utóbb ki lesznek küszöbölve azok a problémák ami
miatt kell az XP. Csak hát az a fránya idő!
Próbáltam az XP-t lecserélni W7-re de annak meg nagyobb az erőforrás
igénye és a többi virtuális gép látta a kárát. Most paraszt módon egy
külső gépről 10 percenként nézi egy program, hogy megy-e a rendszer. Ha
leállna küld egy e-mail-t. Leállítom-elindítom az Apache-ot és megy
tovább az élet. Nem egy észveszejtő az alkalmazás, elviseli ezt a 10
percet csak már idegesít, időm meg nincs a javításra. És egyszer csak
eszembe jutott a lista.

NagyZé