[Javalist] Apache leáll

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Jan. 29., P, 18:28:24 CET

Figyelj mar, az EventLog -ot is nezted, vagy csak az Apache sajat
logjat? Van, amit csak az EventLog-ba logol, szoval erdemes azt is
atfutni.

Amire meg tudok gondolni, hogy a gepben egy ido utan elfogy a
rendelkezesre allo memoria, es elkezd swappelni. Ez eleg draga
mulatsag virtualizalt kornyezetben, siman belefer, hogy ettol lesz
unreszponziv a gep. En feldobalnek es bekonfiguralnek egy SNMP
szervizt az XP-n, aztan kivulrol nekiallnek valamivel (Cacti,
Observium, barmi) monitorozni a memoria es a processzorterheles
alakulasat. Az nagyon sok mindenre valaszt ad.
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621
Skype: hron84