[Javalist] Remote EJB + Glassfish Cluster

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 19., K, 11:19:47 CEST

Hi,

On Tue, Jul 19, 2016 at 11:06 AM Zoltán Komáromi <kozo1217 at gmail.com> wrote:

> Szeretnék beinjektálni egy clusterben lévő remote session beant. Ha egy
> szerverre kellene, akkor már találtam megoldást, ha beleírom a
> glassfish-sjb-jar.xml-be:

Nagyon rég használtam már Glassfish szervert, mert ugye évek óta
gyakorilatilag abandoned státuszban volt de facto, most meg már de jure
is...

...de Wildfly esetén én szimplán csak @EJB(lookup =
"java:global/...Remote") annotációt használok, a HA és LB dolgokat megoldja
magától, ennek csak az a feltétele, hogy közös legyen a cluster group, nem
kell az se, hogy mindegyik node minden EJB-t futtasson, megtalálja azt,
amelyik használható.

Ez Glassfish esetén nem lenne elég? :)

Bye,
Auth Gábor