[Javalist] Remote EJB + Glassfish Cluster

Zoltán Komáromi kozo1217 at gmail.com
2016. Júl. 19., K, 11:56:17 CEST

Szia,

nem használtam EJB-t évek óta, mindig Spring volt. :( Így akkori emlékeim
alapján: alkalmazásszerver = GlassFish 4.1.1. De most megnézem a Wildfly-t.

Viszont a probléma (mos csak GlassFishről nézem):

Olyat nem láttam GlassFish-en, hogy megmondjam, hogy melyik node mit
futtasson. Van két cluster, a webes alkalmazás az egyik clusteren (ebben
van a DAS is), és backend másik a másikon, aminek nincs is node-ja a DAS-on.

Van egy remote bean (remote ejb project):

@Stateless(mappedName = "testRemote")
@Remote(TestSessionBeanRemote.class)
public class TestSessionBean implements TestSessionBeanRemote {
}

Ezt lenne jó elérni így, vagy hasonlóan a webes projektből:

@EJB(lookup="java/global/testRemote")
private TestSessionBeanRemote testRemote;

Köszi,

KoZo