[Javalist] Allaskereses

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Júl. 19., K, 12:19:16 CEST

Sziasztok,

Tudom, hogy ez itt nagyon offtopic, de egy cseppet (oke, nagyon) el
vagyok keseredve, es probalok most mar varatlan helyeken is munkat
keresni. Uzemeltetokent dolgozok lassan 10 eve, de most mar fel eve
nem talalok stabil, megbizhato munkahelyet.

Amire szuksegem lenne:
 - Budapesti, BKV-val jol megkozelitheto, keves gyaloglast igenylo
melohely (max 1-2 perc gyaloglas), tobbszintes irodahaz eseten lift
elofeltetel.
 - Ennek hianyaban opcio az idonkenti home office-ra, idokorlat
nelkul. Alapbol bejarnek, ha tudok.
 - Stabil kornyezet, ahol komolyan gondoljak, hogy szukseg van egy
uzemeltetore, nem pedig szanalombol vesznek fel valakit.
 - Nem szeretem a szurke egyik arnyalatat sem, hiaba van neki 50.

Amit kinalok:

 - 10 ev gyakorlat Linux alapu szerverek uzemeltetese teren, ebbe
beletartozik kulonfele felho alapu (AWS, Docker, VMware, Hyper-V,
Linode, stb) rendszerek uzemeltetese es web platformoke (LAMP, LAPP,
LNPP, LNMP, WAMP, WAPP, IIS-PHP, GlassFish) is, de eleg sokmindennel
talalkoztam mar, amivel meg nem, abba meg gyorsan beletanulok
 - Java-alapu cuccok uzemeltetesi szintu ismerete (Elasticsearch,
Logstash, Greylog, GlassFish, Jetty, Tomcat, stb)
 - Tapasztalat deployment folyamatok tervezeseben es kialakitasaban,
valamint fejlesztok tamogatasaban, es a veluk valo kapcsolattartasban
(devops affinitas)
 - Agile modszertanok ismerete
 - Infrastructure as a Code (IaaC) szemlelet ismerete, ezen belul eleg
sokfele eszkozzel talalkoztam mar (pl. Terraform, Puppet. Chef, stb)
 - Gyors betanulasi kepesseg
 - Penztarcabarat fizetesi igeny
 - Folyekony angol kommunikacio irasban es szoban

Az elso kategoriabol az utolso pont kivetelevel nem tudok engedni
semmit, barmennyire is rugalmatlan ez igy.

Keresre angol nyelvu reszletes szakami oneletrajzot tudok kuldeni.

Ja, es kerlek, hagyjuk ki a "miert nem keresel
Profession-on/Jobseekeren/LinkedIn-en munkat" cimu vonalat,
parhuzamosan harom kulonbozo oldalon keresek plusz ket fejvadasz ceg
nyomoz folyamatosan munkat nekem, egyelore minimalis sikerek mellett.
Az ilyen jellegu felvetesekre ennel bovebb informaciot nem kivanok
adni.

Elore is koszonom, ha barki tud nekem segiteni.

Udv,

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621