[Javalist] Remote EJB + Glassfish Cluster

Zoltán Komáromi kozo1217 at gmail.com
2016. Júl. 19., K, 12:33:15 CEST

Azért van külön, mert appot clusterre tudok telepíteni :( És az volt a cél,
hogy a lassú, ritkábban hívott funkciók ne vegyenek el erőforrást a
frontendtől. Azok fussanak külön gépeken.

Nem biztos, hogy a remote EJB hívás a legjobb, csak megnéznénk.

Nézem a Wildfly-t, csak azt most látom először :)

Üdv,

KoZo