[Javalist] Remote EJB + Glassfish Cluster

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2016. Júl. 19., K, 12:42:54 CEST

Hi,

On Tue, Jul 19, 2016 at 12:33 PM Zoltán Komáromi <kozo1217 at gmail.com> wrote:

> Azért van külön, mert appot clusterre tudok telepíteni :( És az volt a
> cél, hogy a lassú, ritkábban hívott funkciók ne vegyenek el erőforrást a
> frontendtől. Azok fussanak külön gépeken.

Szerintem futhatnak külön gépen, miközben közös a cluster, emlékeim szerint
volt erre lehetőség Glassfish esetén is. De futhatnak azonos gépeken is,
majd az alkalmazás szerver megoldja, hogy azt terhelje, amelyik jobban
terhelhető.

Egyébként komolyabb CPU igényes feladatok ezek vagy nagyrészt adatbázisra
fognak várni? Mert az, hogy "lassú", az több mindentől lehet és úgy is
lehet lassú, hogy közben nem vesz el erőforrást.

Nem biztos, hogy a remote EJB hívás a legjobb, csak megnéznénk.

Mi más jönne számításba?

Nézem a Wildfly-t, csak azt most látom először :)

Ha egyikkel sincs komolyabb tapasztalat, akkor ez nehéz menet lesz így
hirtelen.

Bye,
Auth Gábor