[Javalist] Remote EJB + Glassfish Cluster

Zoltán Komáromi kozo1217 at gmail.com
2016. Júl. 19., K, 13:05:20 CEST

2016. július 19. 12:42 Gábor Auth írta, <auth.gabor at gmail.com>:

> Hi,

> Szerintem futhatnak külön gépen, miközben közös a cluster, emlékeim
> szerint volt erre lehetőség Glassfish esetén is. De futhatnak azonos
> gépeken is, majd az alkalmazás szerver megoldja, hogy azt terhelje, amelyik
> jobban terhelhető.

Nézem a Wildfly-t. Remélem azzal egyszerűbb lesz.:) Külön nehezíti az
életemet, hogy Windows szervereken fog futni :(
Ha esetleg Wildfly-hoz tudsz valamit, amit érdemes elolvasni, az köszönöm.

> Egyébként komolyabb CPU igényes feladatok ezek vagy nagyrészt adatbázisra
> fognak várni? Mert az, hogy "lassú", az több mindentől lehet és úgy is
> lehet lassú, hogy közben nem vesz el erőforrást.

Nem az adatbázis lesz a szűk keresztmetszet. Magas számítási igénnyel járó,
de memóriában vannak az adatok, db-ből csak felolvassa őket (elég speciális
eset, viszonylag kevés adat, de ultrabonyolult logika).

> Nem biztos, hogy a remote EJB hívás a legjobb, csak megnéznénk.
>>

> Mi más jönne számításba?

JMS, persze ekkor más megközelítés kell.

> Nézem a Wildfly-t, csak azt most látom először :)
>>

> Ha egyikkel sincs komolyabb tapasztalat, akkor ez nehéz menet lesz így
> hirtelen.

Kutatási, pilot project. Csak azt kell megnézni, hogy ha kb. 2 hónap múlva
nekiállunk, akkor mit használjunk.

Üdv,

KoZo