[Javalist] Pi4J para

Peter Verhas peter at verhas.com
2016. Júl. 30., Szo, 17:44:19 CEST

Alapvetően felteheted a libeket egy mezei PC-re is. Futtatni amúgy sem
akarod a kódot a libekkel, hiszen nem áll rendelkezésre a hardver
környezet. Csak unit, vagy package szintű integrációs teszteket akarsz
futtani. Ezek viszont nem használják ezeket a lib-eket, hiába vannak rajta
a classpath-on, maximum betöltődnek, de csak mock-okat fogsz használni.

Ha valamiért úgy érzed, hogy bármelyik tesztnek meg kell hívnia a pi4j
library-t, akkor nem tiszta a kódod, épp idejében vagy, hogy kitisztítsd.
Ezért is nem találsz rá gyári mock-ot, mert ha ilyen kellene az nem jó
practice.

Péter