[Javalist] Pi4J para

Gábor Garami hron at hron.me
2016. Júl. 31., V, 07:15:40 CEST

Szerintem adattároló modell osztályokat, enumokat és interfészeket simán
lehet használni a pi4j-ből, ha a saját kódban vmi azt vár paraméternek.

Amúgy ahogy elnézem a kódot, a készítők gondoltak is ilyen jellegű
problémákra, majdnem mindenre van interfész meg factory, a tesztekbe ezek
bőven elegek. A tényleges futtatást meg amúgy is a pi fogja végezni.

Üdv,

Garami Gábor
Rendszergazda

E-mail: gabor.garami at hron.me