[Javalist] Spring Java Configuration

Peter Verhas peter at verhas.com
2016. Nov. 4., P, 12:00:26 CET

Mondjuk onnan tudhatja, hogy látja, hogy milyen nevű és típusú konstruktor
argumentumok vannak, és milyen setterek vannak, és ha nincs ellentmondás,
és minden egyértelmű, akkor aszerint cselekszik. Nem olyan bonyolult
logika. Miért kell nekem megmondanom, hogy ez egy setter paraméter amaz meg
egy konstruktor paraméter, amikor egyértelműen ott van a kódban az
oszályban?