[Javalist] Spring Java Configuration

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2016. Nov. 4., P, 11:07:52 CET

Oke, de akkor hogyan talalja ki a Spring, hogy te hol szeretned a
konfiguraciot kapni? Valahogy meg kell mondani neki, hogy te
konstruktor argumentumot, vagy setterket hasznalsz. Ket lehetoseg van:
a Spring ugy dont, hogy mostantol csak az egyik lehetoseget tamogatja,
es kotelezoen mondjuk setterrel kell atvenni a frameworktol a
konfiguraciot, vagy valami annotacios-magia-mechanizmust vezet be az
osztalyon, ahol ugyanuygy el kell magyarazni, hogy mit kell csinalni,
csak eppen inkabb kimesz kapalni a kertbe, mintsem vegigird. Szerintem
tok praktikus ez a rendszer igy. Persze, lehetne sokkal szebb, jobb,
kenyelmesebb, de senki nem allt elo jobbal.

Udv.

Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621