[Javalist] spring-boot ?

Zsombor gzsombor at gmail.com
2017. Jan. 11., Sze, 10:22:40 CET

Nem is emlékszem mikor láttam olyat utoljára, hogy egy tomcat-be több
webalkalmazást is deployoltak volna. Amikor az 5. re-deploynál meghal a
tomcat, s arra kell váltani, hogy re-deploy után újra kell indítani a
szervert, a legtöbb helyen újragondolják ezt a stratégiát :)

Amúgy igen, sokkal egyszerűbb a fejlesztés, debugolás, deployolás,
futtatás, ha csak egy "java -jar ..."-t kell kiadni.

Zs