[Javalist] spring-boot ?

Gábor Auth auth.gabor at gmail.com
2017. Jan. 11., Sze, 10:34:43 CET

Hi,

On Wed, Jan 11, 2017 at 10:22 AM Zsombor <gzsombor at gmail.com> wrote:

> Nem is emlékszem mikor láttam olyat utoljára, hogy egy tomcat-be több
> webalkalmazást is deployoltak volna.

Hát igen... ha minden deploy újraindítja a konténert, az remekül elfedi
ezeket a durva programozói hibákat... én nem engedtem éles üzembe olyan
alkalmazást, amelyik szemetet hagyott maga után redeploy esetén.

Amikor az 5. re-deploynál meghal a tomcat, s arra kell váltani, hogy
> re-deploy után újra kell indítani a szervert, a legtöbb helyen
> újragondolják ezt a stratégiát :)

Ahelyett, hogy megkeresnék a hiba tényleges okát... ja. Ápol és eltakar.

Bye,
Auth Gábor