[Javalist] Business logic scope Session beanben

András Csányi sayusi.ando at gmail.com
2017. Jún. 13., K, 13:41:53 UTC

Köszönöm mindkettőtöknek a válaszokat!

Spring még egyelőre félre van rakva. Talán amikor felvilágosodom.

Arról, hogy fogalmakkal vannak bajaim. Igen, van. Eltöltöttem bő 5
évet .Net környezetben és nem követtem, hogy JEE/java világban hogyan
változnak a dolgok. Most éppen szedem össze őket és vannak butusta,
fogalmi zavarokkal alaposan teletűzdelt kérdéseim. Megtanulom ezt is.

Szóval, ha jól értem, akkor amit Gábor mond az az, hogy minden egyes
üzleti funkcionalitás EJB osztály lesz. Lesz egy EJB, ami az
adatbázissal beszélget, ami REST kliensen keresztül beszélget más
szervízekkel, egy EJB ami meppel, meg amit még akarok majd. Ezek mind
találkoznak és megadják nekem a boldogságot, hogy az üzleti funkció él
és csinálja dolgát. Na ez az, amit nem tudtam. Ez az, ami bajom a
példákkal is, amelyekkel találkoztam. Nem segítettek abban, hogy
lássak valami teljesebb képet.

Tesztelést meg megnézem, hogy mennyire adja meg nekem, amit akarok és
mennyire fájdalmas, ha egyáltalán az.

Köszönöm szépen!

András