[Javalist] Business logic scope Session beanben

Gábor Garami gabor.garami at hron.me
2017. Jún. 13., K, 14:00:39 UTC

Szia,

IMHO amúgy a Springgel jobban járnál, az nem egy, a JavaEE felett levő
valami, inkább egy picit más architektúra, és jóval egyszerűbb. Ha
dolgoztál .NET alatt bármi MVC szemléletű dologgal, na a Spring
alapvetően egy olyan cucc. Lényegesen jobban átlátható architektúra.

Üdv,
Garami Gábor
E-mail: gabor.garami at hron.me
Tel: +36 20 235 9621