[Javalist] Business logic scope Session beanben

Peter Verhas peter at verhas.com
2017. Jún. 13., K, 20:34:40 UTC

A Spring mellett szól, hogy jobban mutat az életrajzban. Több nagy vállalat
használja, mint az EJB-t. Hogy ezt mire alapozom azt ehet sejteni, de NDA.
Az elmúlt 5 évben nem találkoztam EJB-vel, míg azonban Spring-gel meg több
helyen is.

Szerintem ha megérted egy-egy részét, hogy mit csinál, és hogyan akkor
teljesen logikus. Én pl. járteam úgy vele, hogy csináltam egy

@Inject List<X>

mezőt, arra gondolva, hogy akkor abba minden @Component class Z implement
X-ből egy példányt kapok, mert az úgy lenne logikus, és tényleg. Utána
megtalálta a dokumentációban is, hogy valóban. Eg idő után, mint mindent,
elkezded átlátni és érteni a logikáját. Néhol szenved attól, mint a Java,
hogy bakvard kompatibilis ezért eklektikusnak is nevezheted. (De csak két
sör után a hörpintőben!)

Ha nagyon tiszta és világos, puritán és csak DI IOC-re vágysz akkor Guava.

Péter